Bij deelname aan marktonderzoeken kun je geld of een vergoeding overhouden of kans maken op een van de waarde- en tegoedbonnen. De manier van beloningen is verschillend per soort marktonderzoek. Op voorhand kan niet worden gegarandeerd dat je kunt deelnemen aan de marktonderzoeken. De selectie en ook de verzorging van deelname is geheel aan de aanbieders. Evenals het contact en het beantwoorden van vragen.
Heb je een marktonderzoek gevonden? Dan klik je in een stap door om je aanvraag volledig te maken. Zo maak je gegarandeerd kans op je deelname aan het marktonderzoek.
Door het vergelijken van verschillende aanbieders profiteer je van actuele deals. Daar kun je dus echt mee thuiskomen. Want soms levert overstappen je honderden euro’s aan voordelen op. Want de aanbieders willen maar een ding en dat is jouw als klant. Hier staan dus behoorlijk leuke deals tegenover.
Je kunt door deelname aan een marktonderzoek soms leuke bijverdiensten of vergoedingen ontvangen van de onderzoeksbureaus die meedoen. Je moet daarbij wel geschikt zijn voor het onderzoek. De een betaald een vaste vergoeding, tegemoetkoming voor onkosten en de ander zal een waardebon verloten onder deelnemers.
Aanbevolen reactie