mtk Geplaatst Maart 16, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 16, 2008 Hallo, Ik heb de film Memphis Belle 1990 gedownload, maar dit zijn 2 cd's. Ik kan maar 1 ondertitel vinden welke ik nodig heb in de Filmmachine. Gaat dit goed, bakt hij dit vanzelf aan elkaar?? ??? Wie helpt? m.vr.gr.Marianne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Diamond Geplaatst Maart 16, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 16, 2008 Geef de juiste naam van de film eens. Of het nou AXXO of weet ik veel wat is? Dus bijvoorbeeld: Memphis.1990.blaat.dvdrip....******** Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
raro11 Geplaatst April 3, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 3, 2008 Geef de juiste naam van de film eens. Of het nou AXXO of weet ik veel wat is? Dus bijvoorbeeld: Memphis.1990.blaat.dvdrip....******** Niet elke download op internet is afkomstig van scene. Ik raad je aan om de film zelf te splitten. Dit kan met subtitleworkshop Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Gast Convertjosh Geplaatst April 19, 2008 Delen Geplaatst April 19, 2008 Ik zou de twee avi's ,samenvoegen tot 1 avi,met virtualdubmod .Kijk dan wel daarna even of de sub syncroon loopt,zoniet even met subsync corrigeren. Handleidingen zijn op mijn site ,dus google maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Niels. Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 1, 2008 En misschien kun je in het vervolg gwn eerst kijken wat voor files het heeft, ik download echt alleen maar 1 cd files. Is veel makkelijk en je hebt er geen gezeur mee! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie