Spring naar bijdragen

Assassins Creed geeft geen beeld

Tom

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nou, de titel zegt het al. Ik had Assassins Creed geinstalleerd en de crack geplaatst (dx 9, geen vista) en het spel opgestart. Er kwam heel snel een wit stukje beeld en vervolgens alleen maar zwart. Ik druk op de spatiebalk om de game verder te laten gaan tot de intro, maar daar hoorde ik alleen het geluid van. Ik weer op die spatiebalk drukken en weer komt heel kort dat witte schermpje en als het goed is zat ik toen in het hoofdmenu of iets dergelijks. Ik hoorde wel geluid, maar ik had geen beeld. Dus ik denk: laat ik de drivers eens updaten. Ik heb een MSI RADEON XPRESS 200 Series (Omega 3.8.421) (128 MB) als videokaart en ik heb de LiveUpdate uitgevoerd en die kon niet echt lekker installeren. Maar goed, na wat geklungel weer opnieuw geprobeerd en hij geeft hetzelfde probleem. Kan iemand daarmee helpen? Ik ben al geholpen met een driver, want ik ben niet zo goed in het vinden van die dingen.

Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

volgens mij is een 128mb video kaart niet goed genoeg voor dit spel

heb je al getest of je pc het wel aan kan

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nee, ik fail inderdaad op videokaart en cpu. :(

Bedankt voor je antwoord. :)

Slotje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...