Spring naar bijdragen

instabiele d-snelheid eweka

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb sinds kort maar een payserver genomen omdat ik de langzame torrents een beetje zat was. met eweka gaan mijn download een stuk sneller, alleen is de snelheid niet stabiel en loopt hij van 0 kb/s naar 600+ kb/s en weer terug. een vriend van mij wees mij er al op om mijn firewall en/of virusscanner uit te schakelen tijdens het downloaden. dat resulteerde wel in een stabiele snelheid, maar die lag maar rond de 190 kb/s en dat kan ik ook wel halen zonder payserver. Weet iemand hoe ik mijn download snelheid stabiel krijg en dat boven de 190 kb/s?

mocht het van belang zijn;

mijn virusscanner is Avast! 4.7

mijn firewall is de standaard windows firewall.

bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  56

Hoi,

alleen is de snelheid niet stabiel en loopt hij van 0 kb/s naar 600+ kb/s en weer terug.

Loopt daarna je download ook weer op naar de 600? Want als dat zo is dan is er niets aan de hand.

Je download bestaat namelijk uit meerdere bestanden en het kan weleens zo zijn dat SABnzbd tijdens het downloaden sommige bestanden al moet herschikken, dat is op dat moment even van invloed op je downloadsnelheid maar niet ernstig.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  10

hij loopt idd weer terug naar de 600 maar daar blijft hij maar een fractie van een seconde hangen en daarna weer terug naar de 0 loopt, waardoor ik dus een hele hoop potentiele download snelheid misloop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...