Gast Tijn Geplaatst December 2, 2005 Delen Geplaatst December 2, 2005 Mensen, aub voordat je een vraag hier stelt, lees deze Bittorrent Bible, er staat echt een hele hoop nuttige info in over het hele BT systeem, ook gaat er nog een stukje over het branden enzo. Hijs is te downloaden (torrent) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 3, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 3, 2005 Inderdaad erg erg handig! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 Zeker handig idd, maar net wat Sebasjuh zei denk niet dat ze het zullen lezen, daar hebben we toch immers onze Duke voor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast pollewopke Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 hier wil ik toch even op reageren. hebben jullie ook al eens gedacht aan mensen voor wie engels niet zo gemakkelijk te begrijpen is? laat staan computertaal in t engels ik kan me best voorstellen dat voor jullie deze vragen allemaal heel simpel zijn, maar ik onder andere heb er nogal wat moeite mee. en naar mijns inziens zijn we toch op de wereld om elkaar te helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie