eddd3 Geplaatst Maart 15, 2008 Bijdragen: 199 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/07 Status: Offline Actief: Januari 28, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 15, 2008 hallo ik heb het progamma convertxtodvd en daar brand ik regelmatig films mee maar ik krijg dan altijd 3 rijen als je snapt wat ik bedoel ik geef wel een voorbeeld(zo ziet het er dan uit): Volgend jaar als jij slaagt, zoek me dan op op universiteit. Zoals we gepland hebben. dus ik heb 3 rijen:S. ik wil eigenlijk 2 rijen hebben dus gewoon normaal:P kunnen jullie mij de juiste instellingen geven? alvast bedankt eddd3 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 199
timootje_8 Geplaatst April 15, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 15, 2008 Ik weet niet of je nog tips kan gebruiken: Ga naar instelling > ondertiteling pas hier het lettertype aan, of maak het lettertype wat kleiner. Volgens mij moet dit werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie