xariasta Geplaatst Maart 13, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/13/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 13, 2008 Hey allemaal Aangezien SSBB uit is in amerika en nu mogelijk is om gedownload te worden vroeg ik me af of iemand het al was gelukt en het hem ook was gelukt om hem te branden. Het branden schijnt moeilijk te zijn aangezien het NTSC is met een update en updates kunnen slecht zijn voor je wii als het ntsc is. Dus enige idee hoe je zo een spel aan de praat krijgt? bij de comment hebben ze het over dat je met imageburn layerbreak moet gebruiken ofso en ze hebben het ook over nog een paar andere dingen. :S beetje ingewikkeld . vroeg me af of het misschien iemand al wa gelukt en zo ja hoe dan? Met vriendelijke groeten Xariasta. ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
repoc Geplaatst Mei 3, 2008 Bijdragen: 104 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/08 Status: Offline Actief: Januari 31, 2013 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 3, 2008 ik heb wel iets gevonden: http://isohunt.com/torrent_details/37274893/wii+pal?tab=summary maar ik weet niet of het werkt ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 104
Erwin. Geplaatst Mei 7, 2008 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 7, 2008 dit is een ntsc2pal versie die gaat niet werken op je wii jah wel werken maar met veel schokken en stoten omdat de ntsc versie van dit spel een update moet zetten op je wii die niet mogelijk is als je hem omhebouwd heb. het is dus wachten op de pal release, maar heb net gelezen op thebay dat hij op nieuwsgroepen al staat dus binnen kort ook op de torrent sites. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie