suusgries Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 12, 2008 hallo, ik heb voor het eerst een dvd decrypter en dvdfab hd decrypter 4 gedowload , omdat ik shrek 3 wil kopieeren, maar helaas krijg ik bij beide programma's een foutmelding. heeft iemand een oplossing hiervoor??? groetjes, suus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
smartass Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 12, 2008 Wat voor foutmelding krijg je? Kun je het misschien iets beter omschrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
suusgries Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 12, 2008 ja sorry.. ik was vergeten het op te schrijven.. maar nu heb ik het nog een keer geprobeerd en krijg alleen de melding FOUT TIJDENS HET SCHRIJVEN/LEZEN. KIES WAT ER MOET GEBEUREN en dan moet ik doorgaan/afbreken/negeren/alles negeren. ik heb alles al aangeklikt, niks werkt... en nu??? Ik wil het zo graag kopieeren voor mijn kinderen! hopelijk weet iemand wat ik moet doen! alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
suusgries Geplaatst Maart 13, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2008 jammer dat niemand me iets kan vertellen..ik heb inmiddels dvdfab platinum ook geprobeerd en krijg weer dezelfde foutmelding. Ik snap er niks van.. help?!?!?! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
koekie Geplaatst Maart 13, 2008 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 13, 2008 dus als ik het zo lees wil je hem branden? heb je geen nero? om wat voor een bestanden gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
suusgries Geplaatst Maart 13, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2008 dus als ik het zo lees wil je hem branden? heb je geen nero? om wat voor een bestanden gaat het? ja ik wil hem kopieeren, dus moet ik hem eerst rippen, want nero 7 zegt dat er een beveiling op zit. Het is een huurdvd van shrek 3. wat voor bestanden bedoel je? ik ben niet zo thuis in moeilijke dingen, als het standaard gaat dan lukt het me meestal wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Diamond Geplaatst Maart 13, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 13, 2008 Ja, er zit een beveiling op. Geen paniek! Download DVDShrink en laad de DVD. Dan moet je hem gaan analyseren, backupen en hij zal gaan branden. Let wel op dat je je brander eerst selecteert! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
suusgries Geplaatst Maart 14, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 14, 2008 O0 bedankt voor de hulp.. het lukte in eerste instantie wel.. maar hij stopte er steeds op hetzelfde punt mee, dus ik denk dat de dvd beschadigd is >. tijdens het kijken viel me ook al op dat hij ietwat haperde.. jammer.. ik probeer hem wel te downloaden. maar ik weet nu wel welk programma ik moet gebruiken de volgende kopieerpoging! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
kaasbroodje Geplaatst Maart 14, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 14, 2008 als je film hapert is de brand snelheid te hoog. als je dvd,s gaat branden gebruik dan een snelheid van ongeveer 2x of 4x. dan is kans veel kleiner dat je dvd het niet goed doet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
yvon Geplaatst Maart 14, 2008 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 14, 2008 hoi. Heb je het al op deze manier ook geprobeerd? van duken himself http://www.duken.nl/content/view/408/6/ hier de gratis download. http://dutch.toggle.com/lv/group/view/kl33600/DVDFab_HD_Decrypter.htm suc6 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie