martijn0 Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 76 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 12, 2008 Ik heb een vraagje, als ik op superfundo torrentz van axxo opzoek krijg ik de laatste 2 van hem, en dan 10 pagina's met torrents die op 25 december zijn geupload, hoe komt dit?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 76
#JOEPIE# Geplaatst Maart 20, 2008 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Maart 20, 2008 Dat komt omdat hij sinds kort zijn nieuwste torrents niet daar mee post maar op www.isohunt.com :cool2:#JOEPIE# :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie