smartass Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Maart 12, 2008 Ik ben een probleem tegengekomen bij het openen van een aantal bestanden. Het zijn X_T bestaden, waar ik dus nog nooit van gehoord had. Na wat onderzoek op internet kwam ik erachter dat het CAD bestanden zijn. Mijn vraag is nu, heeft iemand misschien een manier om deze bestanden te converteren naar een andere extensie, of weet iemand een ander programma waarmee ik deze bestanden kan openen, zonder dat ik eerst CAD moet instaleren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie