Spring naar bijdragen

Welke laptop tot €600,- ?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Ik was van plan een laptop te kopen.

Waarom? ik heb nog meerdere broertjes en zusjes die op de pc willen  :P :-[

Nu barst het tegenwoordig van de verschillende soorten en type laptops.

Helaas ben ik ook zo rijk (armoedig studentje) dus zat ik te denken aan een laptop van MAXIMAAL 600 euro.

Wie weet er een goeie of heb ervaring met een goede?

Ik doe er dingen voor school mee maar wil zo af en toe wel een game kunnen spelen.

Heeft iemand een antwoord?

Zelf bleef ik beetje steken op de:

Compaq Presario C750ED notebook pc

KM921EA#ABH

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Gast sebasjuh

Ziet er op zich nog wel leuk uit voor het geld.

Waar je sowieso op moet letten is dat je niet voor een Celeron processor gaat. Dat is helemaal ruk  :P

En je moet even kijken wat voor games je wilt spelen. Want bij die goedkope laptopjes is het altijd shared videogeheugen dus hij reserveert het van je normale geheugen. Dus games als crysis zal je er dan niet echt mee kunnen draaien  ;)

Maar kijk ook is op www.dell.nl misschien dat die iets meer kunnen aanbieden voor ong. 600 euro.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb de compaq presario v2000. Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor de studie, aangezien ik spellen speel op m'n desktop pc. Ik heb op m'n laptop wel wat spellen staan, voor onderweg ofzo.

GTA san andreas

GTA vice city

Need for speed underground 2

Need for speed most wanted

Far cry (op de echt állerlaagste settings)

Verder heb ik nog wat simpele spellen erop staan.

Deze spellen trekt ie allemaal zonder problemen, wel moet je zorgen dat hij niet te warm word tijdens het spelen, anders word hij een stuk langzamer. Maar hier kun je heel gemakkelijk voor zorgen door de laptop bijvoorbeeld op 2 stapeltjes dvd hoesjes o.i.d te zetten, zodat er een luchtstroom aan de onderkant is.

De revieuws van deze laptop zijn erg goed, en ik ben er zelf ook érg tevreden mee.

Gelukkig heeft hij geen intel celeron processor, maar een AMD Sempron.

Wat ook zeer handig is aan deze laptop is dat hij een tv-out aansluiting heeft, zodat je hem voor powerpoint presentaties o.i.d. gewoon aan kunt sluiten op een beamer of tv. 

Hoe duur hij hier in Europa is zou ik niet weten, heb hem namelijk in China gekocht. (vorig jaar)

Ik heb er toen rond de 500 euro voor betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 262

nja de 600 wordt het niet meer maar iets meer :P

http://www.fujitsu-siemens.nl/home/products/notebooks/amilo_xi_2528.html

kan em tog goedkoper krijgen en dan weetk zeker datk een goeie heb ofniet??

met deze moet ik toch wel redelijke games kunnen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, dit is een prima notebookje. Zeker als je hem goedkoper kunt krijgen. Voor 900 euro, de adviesprijs, kan ik een betere notebook samenstellen, maar voor een lager bedrag is dit een prima deal. Met 2 GB DDRII zou je goede games kunnen spelen, dus dat zit ook wel snor. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

okee bedanktt dan ga ik hem maandag ff bestellen;

maar voor hoeveel kun jij een goedkopere en betere samenstellen dan? (uit nieuwschierigheid hoor)

en wat is er dan beter??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nou, dan moet ik er ook even voor gaan zitten, maar uiteindelijk vind je een betere als je zelf wat dingetjes samenstelt. Dat is eigenlijk altijd goedkoper dan een pc/notebook die per zoveel tegelijk over de toonbank vliegen. Ik kan eenzelfde notebook samenstellen voor ongeveer 50 euro minder. Dat lijkt weinig, maar het is redelijk veel. Voor 50 euro heb je al een 500gb schijf ipv een 250gb (voorbeeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...