Pier_123 Geplaatst Maart 11, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/08 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2015 Delen Geplaatst Maart 11, 2008 Hoi, Ik heb zonet 2 spellen gedownload voor op de PS2. Nu heb ik een map waar wat bestandjes in staan. Ik heb net in een ander topic gelezen iets over WinRAR. Ik heb dit gedownload en nu staat er achter de bestandjes dat het WinRAR bestanden zijn. Wie o wie kan mij uit de brand helpen en mij vertellen hoe ik dit brand? Ik heb hier geen ervaring mee en weet niet wat ik moet branden. Ik heb Nero Burning Rom tot mijn beschikking. Wie kan mij helpen? Groetjes, Floor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
sunaj Geplaatst Maart 11, 2008 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 11, 2008 ten eerste heb je Alcohol 120% nodig doet dat maar eerst Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
Julien Geplaatst Maart 11, 2008 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 11, 2008 als het goed is zie je allemaal nummers achter die winrar bestanden staan .. ga naar nummer 1 en klik rechts op hier uitpakken .. na 10 minuten ofzo krijg je een ISO bestand te zien. die kan je dan gaan branden met alcohol 120% / nero / IMGburn maakt niet uit. als je maar je brandsnelheid niet hoger doet dan 2.4 er moet hier ergens een handleiding op de site staan , volgens mij van Robin , over het branden van ps2 spelen , maar kon em niet zo snel vinden. hoop dat het hier mee lukt.. groeten , Julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie