G.wo0nMarc Geplaatst Maart 10, 2008 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 10, 2008 Goedemiddag, Ik heb sinds afgelopen zaterdag een IPod gekocht en daar zitten standaard 3 spellen bij, ik ben al een beetje op zoek gegaan naar gratis spelletjes maar volgens vele mensen is het niet verstandig om spellen op je IPod te zetten, zonder dat je ze koopt Kan iemand dit misschien vertellen/uitleggen? Alvast bedankt, Groetjes Marc! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Diamond Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 12, 2008 Welke iPod heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
G.wo0nMarc Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 12, 2008 Deze: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
smartass Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Maart 12, 2008 oftewel de nieuwe ipod nano.... Maar ik kan je wel vertellen waarom het niet zo verstandig is om gratis spelletjes op je ipod te zetten. Deze spellen zijn gratis, en zeer waarschijnlijk niet officieel van apple. dus het is niet zeker dat het spel ook daadwerkelijk is wat het zegt dat het is. (of wat er staat dat het is) Je weet dus nooit 100% zeker wat je op je ipod zet, en in de meeste gevallen, vervalt de garantie van je product, als je er software opzet wat niet goedgekeurd is door de fabrikant, of wat niet van de fabrikant zelf is. Als na het instaleren van het spel je ipod dus ineens niet meer werkt, zou het goed kunnen zijn dat je geen garantie krijgt, en dat je dus zelf voor de kosten opdraait. En software reparaties bij apple zijn meestal niet erg goedkoop, tenminste, dat is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Wesley Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Maart 12, 2008 die ipod word nog niet ondersteund door ipod linux de 2de generatie ipod nano's niet eens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
G.wo0nMarc Geplaatst Maart 13, 2008 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 13, 2008 oftewel de nieuwe ipod nano.... Maar ik kan je wel vertellen waarom het niet zo verstandig is om gratis spelletjes op je ipod te zetten. Deze spellen zijn gratis, en zeer waarschijnlijk niet officieel van apple. dus het is niet zeker dat het spel ook daadwerkelijk is wat het zegt dat het is. (of wat er staat dat het is) Je weet dus nooit 100% zeker wat je op je ipod zet, en in de meeste gevallen, vervalt de garantie van je product, als je er software opzet wat niet goedgekeurd is door de fabrikant, of wat niet van de fabrikant zelf is. Als na het instaleren van het spel je ipod dus ineens niet meer werkt, zou het goed kunnen zijn dat je geen garantie krijgt, en dat je dus zelf voor de kosten opdraait. En software reparaties bij apple zijn meestal niet erg goedkoop, tenminste, dat is mijn ervaring. Hartstikke bedankt, ik doe het dus niet Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie