sunaj Geplaatst Maart 9, 2008 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 9, 2008 ej jongens ik heb sinds vandaag Call of Duty 2 uitgespeeld egt vette game trouwens maar goed nu me probleem als ik multiplayer wil doen en ik dubbel klik op zo server bij de meeste kom er te staan Bad Key Code > terwijl die het eerst wel deed :'( kunne jullie me helpen ^-^ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
Diamond Geplaatst Maart 9, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 9, 2008 Of iemand weet je serial of je speelde op cracked servers en nu niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Robin Geplaatst Maart 9, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 9, 2008 Helleu, Is het een gedownloade game? Zoja, dan kan je indd niet online spelen, want meerdere mensen spelen dan al met die serial code die jij gebruikt ! Je moet dan op cracked servers gaan spelen zoals diamantje zegt. Gr, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
sunaj Geplaatst Maart 12, 2008 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 12, 2008 Helleu, Is het een gedownloade game? Zoja, dan kan je indd niet online spelen, want meerdere mensen spelen dan al met die serial code die jij gebruikt ! Je moet dan op cracked servers gaan spelen zoals diamantje zegt. Gr, Robin kun je me uitleggen hoe dat moet :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie