Spring naar bijdragen

Problemen met meerdere spellen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi mensen,

Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij kan helpen. Ligt het aan Vista? Want over de cracks hoor ik eigenlijk niet dat ze verkeerd zijn. Aan de hardware van mijn computer valt het niet te wijten, dit heb ik al meerdere keren getest. Quad Q6600, Geforce 8800 GTX 768 mb, 2048 mb werkgeheugen. Mijn computer moet het makkelijk aankunnen, en heeft zich ook al lang bewezen met crysis. Maar, het is dus gewoon echt balen dat ik maar een aantal spellen kan spelen. Misschien toch windows xp eropzetten?

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen, want eigenlijk ben ik ten einde raad. Ik heb best veel geld uitgegeven aan een game-pc, en het is gewoon balen dat ik niet alle spellen kan spelen....

Groetjes Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Komt er bij elk spel dezelfde fout ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

Ja, hetzelfde bericht in ieder geval. Er staat dan, er is een fout opgetreden. Daarna komt er te staan dat windows naar een oplossing zoekt, en daarna dat het spel word afgesloten. Verder staat er niet echt iets specifieks bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  149
  • Leeftijd:  33

probeer de spellen eens op te starten met windows service pack 2..

gwn icoontje van je spel, rechtermuisknop

miss werkt wel zo...

ikzelf heb xp, en een vriend van me heeft vista en hij doet het altijd op die andere manier omdat veel spellen niet voor vista zijn bedoeld

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 149

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

je kan ook proberen met  als administrator uitvoeren,

ofwel is van het begin terug beginnen (vista herinstalleren)

succes O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

De compatibiliteit instellen helpt niet, dat had ik al geprobeerd maar bedankt voor de tip. En misschien word het dan windows opnieuw installeren denk ik, misschien helpt dat. Bedankt voor de tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10

• Bijdragen:  19
  • Leeftijd:  30

Walter misschien ligt het aan vista , kijk ff op internet naar de statistieken van het spel en kijk of op vista die spellen gespeeld kunnen worden , zo wel , dan kan het zijn dat jou vista het niet houd door verschillende redenen. Bijv: beeldinstellingen , virussen , firewall , antivirusprogrammas , aan de versie van vista , aan de opties van het spel zelf , aan vista zelf . Maar ik denk toch dat jouw firewall die spellen blokkeert omdat hij een onbekende spel met een onbekende uitgever vindt , dat hij het blokkeert zonder jouw te waarschuwen . Was ook bij mij ! Succes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...