Rigoberto Geplaatst Maart 5, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 5, 2008 Hallo Rigo hier, ik had een vraag ik heb een film gedownload prima gelukt alleen hij is in twee delen, de film is in twee delen alsook de ondertitels, nou vermoed ik dat het mogelijk moet zijn om daar een geheel van te maken. Ik gebruik altijd convertXto dvd om films te converteren zou ik deze hiervoor ook kunnen gebruiken of weet iemand iets anders. BVD rigo :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
basbulletje Geplaatst Maart 6, 2008 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Maart 6, 2008 met convertxtodvd gaat dit prima gewoon op "bestand" klikken in de werkbalk en daarna op "toevoegen video-bestand" groetjes Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie