ThomasvB Geplaatst Maart 4, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 4, 2008 Hoi Allemaal, ben een newbe op dit forum en ook niet held met het branden van films op een dvd, dus hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb een film via bittorent gedownload en wil deze nu op een dvd branden. Het is film die bestaat uit 30 aparte files. Ik weet dat als je er 1 uitpakt en op vlc-player afspeelt de hele film wordt afgespeeld. Daarnaast wil ik er graag ondertiteling bij aangezien het een Franse film is en mijn Frans erg stoffig is :. Wie kan me uitleggen hoe ik deze film inclusief ondertiteling op een schijfje krijg, zodat ik deze in m'n normale dvd-speler kan afspelen? Volgende vraag die ik heb is, dat de schijf waar ik em op wil branden 4,7 gb is. (Hoe) is het mogelijk om meerdere films op deze schijf te branden en er een soort van menu van te maken? Groeten en alvast bedankt. Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie