spillievd Geplaatst Maart 2, 2008 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 2, 2008 ik heb mij een tomtom ONE XL gekocht en ik heb ook van een torrentsite voices gedownload maar ik krijg ze niet op mijn tomtom. ik verbind mijn tomtom met de computer en ik zet de voices in de map voices op miijn tomtom. Als ik hem dan ontkoppel en op mijn tomtom naar voice wijzigen gaan staan er nog altijd alleen maar de standaard voicen. en als ik bij tomtom home ( programma op computer ) ga dan kan ik stemmen toevoegen maar ik vind nergens hoe ik mijn gedownloade stemmen kan toevoegen bij tomtom home. weet iemand hoe ik gedownloade stemmen dan kan toevoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
monster Geplaatst Maart 2, 2008 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 2, 2008 Als je gedownloade TomTom-services wilt installeren, klik je op Installeer op uw TomTom in het menu Opties in HOME en vervolgens op Mijn Computer. Je gedownloade services verschijnen in de middelste kolom van HOME. Selecteer alle items die je wilt installeren door de vakjes naast de inhoud in te schakelen. Vervolgens klik je op de groene knop Installeer om de geselecteerde services op je apparaat te installeren. bron: TOMTOM.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
spillievd Geplaatst Maart 2, 2008 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2008 bedankt voor de reactie maar bij mij is er geen menu opties, ik ga naar voeg stemmen toe ( in HOME ) en daar kan je redelijk veel stemmen installeren maar niet de die die ik gedownload heb. maar zou het er niet gewoon moeten op staan als ik de gedownloade bestanden kopieer naar mijn voices. de gedownloade bestanden staan in de map voices maar niet op mijn tomtom. raaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
spillievd Geplaatst Maart 2, 2008 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2008 maar ik heb juist gezien als ik dus mijn gedownloade voices naar de map voices kopieer dat hij ze wel doorstuurt naar mijn tomtom want er komt op dat ik de kabel er niet mag uittrekken maar ik vind ze dus nergens op mijn tomtom. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie