Spring naar bijdragen

Sims Deluxe installatie

Huyen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hi ^^

Ik heb zojuist de Sims Deluxe gedownload met BitTornado en de serial en de no CD crack heb ik al. Ik ben begonnen met het installeren van het spel en heb de serial al ingevuld en de no CD crack in de start.exe van CD1 gedaan en dan begint ie met installeren. Maar nu komt het probleem, als hij CD 1 heeft geïnstalleerd vraagt ie naar CD2. Dan komt er zo'n melding dat CD2 moet geplaatst worden. Dus ik mount CD2 en dan zegt ie dat het niet de juiste CD is. Ik heb het al geprobeerd met PowerISO en Daemeon Tools.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Je moet CD2 in precies dezelfde drive mounten, anders pakt hij hem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

Ik snap al wat ik fout heb gedaan. Ik heb CD1 niet gemount, ik klikte telkens op start.exe in CD1 waardoor hij begon met installeren zonder dat ik CD1 had gemount. En ik heb het net geprobeerd CD1 te mounten en ook CD2, en nu doet hij het. ^^ Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...