Cédric. Geplaatst Maart 1, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 1, 2008 Hallo, Ik zou graag een mmorpg downloaden (liefst legaal) maar ik weet niet welke de beste is..... Ik zag bij Xfire staan in de top 10: flyff maar weet niet echt of dat een goede is.... Weten jullie soms ofdat flyff goed is of dat er nog andere zijn die beter zijn ? GREETS Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Gast sanderth Geplaatst Maart 1, 2008 Delen Geplaatst Maart 1, 2008 ik heb er wel wat voor je en flyff nee die is nogal saai langzaam levelen enzo Gunz www.gunz.ijji.com en eentje die niet bij xfire staat kalonlinewww.kalonline.com warrockwww.warrock.net en nog een private server van gunz maar ik weet niet of servers van gunz legaal zijn maar de site iswww.daeomonsring.net zoek je er nog meer zeg het dan effe. Sander Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Cédric. Geplaatst Maart 1, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 1, 2008 ik heb er wel wat voor je en flyff nee die is nogal saai langzaam levelen enzo Gunz www.gunz.ijji.com en eentje die niet bij xfire staat kalonlinewww.kalonline.com warrockwww.warrock.net en nog een private server van gunz maar ik weet niet of servers van gunz legaal zijn maar de site iswww.daeomonsring.net zoek je er nog meer zeg het dan effe. Sander bedankt ! O0 die Gunz lijkt me wel wat, heb het nu gedownload, en nu is hij aan het updaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Thijs Geplaatst Maart 1, 2008 Bijdragen: 983 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/07 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2013 Delen Geplaatst Maart 1, 2008 Ik speel zelf Warrock, vind ik persoonlijk ook een goede shooter en is gratis. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 983
Cédric. Geplaatst Maart 1, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 1, 2008 ik sta zo aan 90.79 % bij torrenting filles, maar hij wilt niet meer verder, het blijft maar op paused staan. Weet iemand hoe je dat kunt starten ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie