Gast ermaro Geplaatst November 30, 2005 Delen Geplaatst November 30, 2005 als ik bij Avi2dvd load avi in tikt en dan film op wilt halen waar ik hem gedown-load heeft zegt hij dit: warning!!! Make sure that your path/ file has no strange symbols like: ,-;?\"[ ]( ) = $ # @ * Hij geeft dan ook geen film informatie. Als ik op de gedownloade film klikt doet hij het niet. Als ik hem met de film machinen bewerkt doethij het wel maar staat er maar 1 deel van de film op dvd, hoe kan dat. wie kan mij verder helpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ermaro Geplaatst December 3, 2005 Delen Geplaatst December 3, 2005 oke bedankt! het is gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie