santje Geplaatst Februari 28, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 28, 2008 Ik heb nu De Sims 2 Vrije Tijd, maar als ik hem wil spelen zegt ie dit: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5014). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
sunaj Geplaatst April 1, 2008 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 1, 2008 misschien heb je wel een verkeerde gedownload :geheim: ik ga wel ff verder zoeken kijken of ik een oplossing kan vinden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
sunaj Geplaatst April 1, 2008 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 1, 2008 helaas man ik hebt geprobeerd :-\ misschien moet je alle Emulatiesoftware uitschakelen ook maar een gok :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
Tuny Geplaatst April 5, 2008 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 5, 2008 Doe je firewall en al je virusscanners uit en dan ook je internet kabel ( zodat je geen virussen binnen krijgt ) en probeer het dan , misschien dat het dan lukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie