bschutgens Geplaatst Februari 28, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 28, 2008 Ik heb muziek gedownload met de extensie M4A. Elders op dit forum wordt verwezen naar http://www.freedownloadscenter.com/Best/m4a-to-wav-free.html om een programma te downloaden om dit bestandstype om te zetten naar MP3. Echter, ondanks dat er Free staat moet je toch betalen om je te laten registreren. Indien je dit negeert wordt het welliswaar omgezet naar MP3 maar bij het afspelen hoor je de hele tijd een stem er door heen spreken. Wie kent een gratis programma? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
kaasbroodje Geplaatst Februari 28, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 28, 2008 http://thepiratebay.org/tor/4002422/All_Media_CONVERTER_PLATINUM_EDITION_2.0(NEW) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
bschutgens Geplaatst Februari 28, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 28, 2008 dag kaasbroodje, bedankt voor je reactie. ik heb via de link het programma gedownload, geinstalleerd en gebruikt. En ... helaas is het me niet gelukt. Bij het selecteren van de te omzetten bestanden herkent ie de M4A bestanden niet direct tenzij ik bij bestandtypes 'all types' selecteer. Vervolgens, na Openen gekozen te hebben, geeft ie bij ieder bestand een foutmelding (error in file). Ik heb de beschrijving op de site nagelezen. En zover ik het begrijp (mijn engels is wat gebrekkig ..) kan hij niet 'van M4A naar een bestandtype' converteren maar 'van een bestandtype naar M4A', daarbij hebben ze het op de site steeds over videobestanden naar een ander formaat. Heb je enig idee???? Alvast mijn enorme dank! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
kaasbroodje Geplaatst Februari 28, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 28, 2008 deze zou het wel moeten doen http://thepiratebay.org/tor/3786906/Xilisoft_Audio_Converter_v2.1.64 Xilisoft Audio Converter v2.1.64 Easy to install. No passwords, unzipping or anything dumb. Use the serial below to register and that's it. Let's keep it simple FFS! Features: 1. Convert M4A to MP3, MP4 to MP3, M4A converter. 2. Convert between MP3, M4A, WAV, WMA, MP4, MP2, VQF, APE, OGG, AAC and FLAC. 3. Convert video files to audio formats such AVI, WMAV, MPEG to MP3. 4. Support batch conversion. 5. Copy ID3 tag between audio formats (reserve ID3 tag during conversion). 6. When converting to MP3, bitrate, VBR or CBR, stereo or mono are selectable. 7. You can select the compression method, sample rate, bitrate, stereo or mono when converting to WAV. 8. Allow users to select whether delete the original files. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
bschutgens Geplaatst Maart 2, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 2, 2008 En wederom mijn dank. Het is wel, weer, even geklooi geweest. Omdat het een trail-versie is kan je per sessie maar 2 nummers omzetten. Ik heb 'm dus 10x moeten afsluiten en opstarten. Dat is even een werkje waardoor je bij je pc moet blijven maar ... de muziek is nu wel af te spelen. Wellicht nog niet in gratis uitvoering te verkrijgen???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Wouter36 Geplaatst November 6, 2008 Bijdragen: 206 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 6, 2008 SUPER © is wel goed: www.erightsoft.com/SUPER.html Het lijkt op het begin ingewikkeld maar dat is het niet, je hoeft veel dingen niet intevullen/aantepassen Ik weet dat dit topic best oud is maar er zijn vast wel mensen die dit nog kunnen gebruiken.. Mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 206
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie