Spring naar bijdragen

counter spy

ANDELTRONICS

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi iedereen ik had veel spyware heb counter spy met een proeftijd van 15 dagen geinstaleerd werkt perfect maar geen gelg om het te kopen dus straks is het gebeurt wat gaat er dan met de spyware die verwijdert is gebeuren komt dat weer op mn pc domme vraag mischien heeft iemand een antwoord bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Nee, als het verwijderd word dan weet u het wel (blijft altijd weg.)

Als je counterspy verwijderd dan gaan de bestanden die je in quarantaine hebt geplaatst ook gewoon met het programma weg, maar als je het programma hebt verwijderd en dus geen anti-spyware meer hebt zou ik u toch willen aanraden een andere anti-spyware te nemen.

Wat u ook kunt doen is, als de trail van 15 dagen is afgelopen op internet een key te vinden die bijvoorbeeld 300 dagen hebt, zo bent u weer 300 dagen extra beveiligd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zou ff een [ voor dat URL in je onderschrift zetten Fredpascal, het gaat niet zo goed op deze manier. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...