Antje Geplaatst Februari 26, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 26, 2008 He Ik heb een spel gedownload en gebrand, maar als ik hem wil installeren vraagt hij steeds om een cd. Terwijl de cd erin zit ??? Kan iemand mij helpen please? Groetjes Antje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
kaasbroodje Geplaatst Februari 26, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 26, 2008 het kan zijn dat het fout is gegaan tijdens het branden. wat je dan kan proberen is branden met een lagere snelheid als het een iso bestand is hoef je het niet te branden maar kan je het ook mounten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
yvon Geplaatst Februari 26, 2008 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 26, 2008 als het een iso bestand is hoef je het niet te branden maar kan je het ook mounten en dat doe je met alcohol 120%. je kunt ook als je wilt alcohol 120% even openen en gooi daar dan eens de dvd in kun je gelijk zien wat er op staat en dan ook spelen. suc O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
monster Geplaatst Maart 2, 2008 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 2, 2008 Het kan ook nog zijn dat je het spel moet cra*kn ,er zou dan een apart mapje bij het spel zitten en een .nfo file hoe beschreven wordt wat je moet doen om het spel werkend te krijgen. suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie