Angus Geplaatst Februari 26, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 26, 2008 Wie weet hoe ik de trial versie van alcohol 120% (gratis) kan verlengen? Ik heb al het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit werkt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
yvon Geplaatst Februari 26, 2008 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 26, 2008 Wie weet hoe ik de trial versie van alcohol 120% (gratis) kan verlengen? Ik heb al het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit werkt niet. Dat het je niet meer lukt is eigenlijk logich want je je pc houd altijd nog wat vast en als jij dan het eraf haalt en er weer opzet, dan herkent je pc dat het er al heeft opgestaan helaas. Maar je kunt altijd nog downloaden waar bv een crack eral in zit heb ik ook gedaan hoor niet zo moeilijk als het lijkt. Daarom neem ik dus nooit als het kan de trails want nogmaals er blijft altijd nog wat hangen die je niet ziet iin je pc en dan kun je het niet meer downloaden helaas. Groetje's yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Diamond Geplaatst Maart 9, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 9, 2008 Ik weet niet of het lukt maargoed; je verwijdert eerst helemaal je programma, verwijdert alle mapjes in programma files, clean je pc met Ccleaner, daarna verwijder je registerkeys, clean je pc weer met Ccleaner, start hem opnieuw op en instaleer hem weer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
#JOEPIE# Geplaatst Maart 10, 2008 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Maart 10, 2008 Je kan revo uninstaller gebruiken. dit progje verwijdert elk spoor van elk programma: de installatiebestanden,temp bestanden, register keys, etc... Je hebt hier geen enkele kennis voor nodig, het programma doet het meeste. Om revo uninstaller te downloaden klik je op deze link: http://www.revouninstaller.com/revosetup.exe Als je dit hebt gedaan kan je Alcohol 120 % downloaden van een download site, dan heb je de volledige versie: http://isohunt.com/torrent_details/30839754/Alcohol+120%25+1.9.7.6022?tab=summary Mocht dit ook niet werken dan kan je een alternatief programma gebruiken die hetzelfde kan en die gratis is zoals Daemon Tools. #JOEPIE# Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie