Gast gunit78 Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 ey, weet iemand een site waar ik nederlandse films kan downloaden want ik kan ze niet vonden. het gaat om de film \"goal: kick off\" Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 Halloa man.Wat gebruik je om te downloaden, bittorret of een ftp?Ik heb zojuist even voor je gekeken op m\'n newserver, in de biniaries hoef je niet te zoeken, ik vond nix...Ik heb op dc++ en nog meer p2p programma\'s gekeken, maar ik kon \'t niet vinden.Op ftp\'s zal het misschien staan, maar dat is zoeken naar een naald in een hooiberg terwijl je niet eens weet waar die hooiberg zich bevind..Heeft die film geen andere naam? een Engelse mabye?succes en groetjes,itchy [img size=150]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/lijktmeeenkutfilmLOL.jpg [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast gunit78 Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 ik gebruik alle manieren die op deze site staan, het is een nederlandse film dus het heeft geen engelse titel denk ik :S:S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 Beste Gunit,Als je alle download programma\'s gebruikt, geef ik je het meeste kans met grabit, als je toegang hebt tot een goede newsserver(van je provider of betaald)Je kan zelfs een posting verzoek doen op een bepaalde newsgroup.Daarnaast kan je dc++ ervoor gebruiken, en je dan aansluiten bij de grootste nederlandse hub\'s, daar vind je vaak de nieuwste Nederlandse stuff.ALs ik \'m tegen kom, zal ik het hier doorgeven, zoekse man!Groetjes,itchy [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast computerfan Geplaatst December 1, 2005 Delen Geplaatst December 1, 2005 Je kan natuurlijk ook gewoon naar NL torrent sites gaan en daar is gaan kijken Ga bijvoorbeeld naar www.dutchnova.nl, hier zijn veel NL films. Maar je moet je wel eerst gratis registreren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gerding Geplaatst December 5, 2005 Delen Geplaatst December 5, 2005 voor echt nederlandse films zul je naar Dutchtracker of Dutchnova moeten gaan de bittorrent site\'s in het engels zijn dan ook engels bij torrentspy en torrentreactor en de rest van die bekende site\'s in het engels moet je gewoon even kijk voor de nederlandse ondertiteling suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast carooltje Geplaatst December 28, 2005 Delen Geplaatst December 28, 2005 Hallo! Helemaal vers hier, dus weet niet of ik \"dubbele\" onderwerpen aansnijdt of niet. Maar, ik zat hier te kijken en wilde ook wat nederlandse bands downloaden, bijv. de nits, maar niet te vinden. Ik denk, ik probeer t op dutchnova.nl, maar.... vlgs de pc bestaat die niet meer. Iemand anders tips? Carola Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie