paultje_007 Geplaatst November 29, 2005 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 29, 2005 Hoe kan ik ervoor zorgen dat muhn downloads de optimale snelheid bereiken, bij mij duurt het soms wel 2 weken voordat ik iets heb gedownload vandaar ik heb dan een gemiddelde snelheid van 6/7 kb/s en dat is nogal aa de lage kant vind ik ik hoop dat iemand me kan helpen PS: als er een programma is die snelheid opkrikt zou ik dat ook best willen weten rgrds Flexxer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Gast itchy Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 Hoi man.Ligt eraan wat voor download programma je gebruikt.Als het een p2p of soort gelijk programma is, ben je ook afhankelijk van de verbinding die de uploader heeft.Als je een 20mb verbinding hebt, kan je snel downloaden, maar als ze aan de andere kant een inbelverbinding hebben schiet het weinig op.Je instellingen zijn ook belangrijk, heb je de juiste poort open staan, etc.Zelf gooi ik altijd alles uit, als ik snelle wil downloaden.Geen draaiende webserver, ftp, of andere internet apps wil bij mij de downloadwel eens wat versnellen.Groetjes,itchy [img size=399]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/itsme.jpg[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25055 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:25 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 29, 2005 Itchy je plaatjes zijn echt super! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast itchy Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 Thanx Duke!Gewoon eve afbeeldingen zoeken op google of msn, en je hebt binnen een half uur een paar 100 strakke of geinige gevonden.Groetjes,itchyP.S als ik een foto of animatie plaats die te groot is, of verkeerd formaat, kan ik het nog een keer over doen, maar als \'t dan weer fout gaat verdwijnt de optie om een foto te plaatsen, wat nu gebeurde.... [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25055 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:25 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 29, 2005 Eej.... ik zie het Je hebt dan alleen nog de optie \" Kies bestand als bijlage\" Zal er even naar gaan spieken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast haggis Geplaatst December 11, 2005 Delen Geplaatst December 11, 2005 Zelf gooi ik altijd alles uit, als ik snelle wil downloaden. wat bedoel je daarmee itchy. En der zijn wel een paar programma\'s die zeggen dat ze sneller downloaden ofzo, maar daar begrijp ik niks van. zoals: DAP: Dowload accelerator plus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 11, 2005 Delen Geplaatst December 11, 2005 Haggis schreef; Citaat Zelf gooi ik altijd alles uit, als ik snelle wil downloaden. wat bedoel je daarmee itchy. Daarmee doel ik op alle programma\'s die een download kunnen vertragen. Zoals een webserver die gebruikt word, en andere downloadprogramma\'s. Groetjes, itchy : [img size=426]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/weirdchipmunks.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast haggis Geplaatst December 17, 2005 Delen Geplaatst December 17, 2005 Weet je misschien ook wat Dap: Download accelarator plus doet. Ze zeggen dat ie meer bronnen zoekt ofzo, maar begrijp het nie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie