Spring naar bijdragen

welke telefoon

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

heey , ik mag morge weer voor een nieuwe telefoon kijken.. en ik zat te denken aan de nokia N95 .. die ik al eens heb gehad maar erg goed was.. of de nieuwe LG Vieuwty.. met touchscreen..

het is jammer dat de vieuwty geen tomtom ondersteunt anders had ik al geweten.. maar heeft iemand ervaringen met de vieuwty (of touchscreen telefoons ..?)

want ik ben bang dat het smsen niet zo snel gaat met een touchscreen scherm..

alvast bedankt ,

Julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4307

Ik heb wel eens de viewty in me handen gehad en het touchscreen gebeuren werkt erg goed zoals het touchscreen ook bedoeld is. Het sms'en moet je even aan wennen maar omdat je kan kiezen tussen een zo'n cijferig toetsenbord (3x 1 = C) en een QWERTY toetsenbord dus de indeling van een gewoon toetsenbord. je krijgt ook een pennetje bij geleverd dus dat is erg handig ;). Maar de keuze is voor jou. Ik zou zelf voor de viewty kiezen omdat ik niet erg veel heb aan de tomtom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  413

ben net in de winkel geweest.. en de viewty ook gezien .. maar het is een mooie telefoon .. maar de 3 toetsen die die heeft zijn wel klein. (naar mijn idee..)

maar ik heb nog een mooie telefoon gezien , namelijk de HTC P3300 .. ook wel ''mda compact III'' erg mooie telefoon .. met tomtom EN een touchscreen .. dus de nokia N95 en viewty in 1!..

enigste is dat ie maar 2.0 megapixel heeft.. maarja.. zoveel heb je ook weer niet nodig voor een telefoon heb ik me laten vertellen .. dus 2.0 is ruim genoeg.

dit is em

3697-phone.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...