nailwood Geplaatst Februari 24, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 24, 2008 Hallo, Ik heb een vraag, sinds ik een codec pack geinstalleerd heb heb ik problemen als ik video ts bestanden op dvd brand. op de pc speelt hij gewoon zonder problemen af, maar zodra ik hem in de dvd speler stop en afspeel, dan geeft hij om de x aantal seconden even een scrambled beeld. ik denk dat het door de codec komt, maar die heb ik al verwijderd. Maar hij geeft nog steeds problemen. ik hoor graag of iemand me hiermee kan helpen. groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
basbulletje Geplaatst Februari 24, 2008 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Februari 24, 2008 met welke snelheid heb je de dvd gebrand ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
kaasbroodje Geplaatst Februari 24, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Februari 24, 2008 als je bestand het wel goed doet op je pc maar niet op de tv heb je het waarschijnlijk te snel gebrand. het beste kan je voor films een snelheid van 2x of 4x nemen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
nailwood Geplaatst Februari 24, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 24, 2008 bedankt voor de reacties. Ik heb gebrand op 8x, maar heb niet het idee dat het daaraan ligt, ik brand nl altijd op deze snelheid en vaak ook op 16x. Ik denk echt dat het probleem zit in de codec pack. heeft iemand nog iedeen. ik ga het morgen even proberen op een lagere snelheid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie