Mendieta Geplaatst Februari 23, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 23, 2008 Hallo, Ik ben opzoek naar de handleiding voor de fifa 2008 handleiding voor de pc. Als iemand dat heeft kan er gemaild worden naar: mendieta81@hotmail.com Ik zit namelijk vast met de besturing. Ik hoop heel gauw een reactie te ontvangen. Is de enige game die ik speel. Geeft niet of het nederlands of engels is. Groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Cédric. Geplaatst Februari 24, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 24, 2008 Als je fifa geinstalleerd hebt zit er tog een readme bij.... bij start dan ea sports dan fifa 08 en dan readme greets ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Mendieta Geplaatst Februari 24, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 24, 2008 Ja.. dat weet ik. Dat is standaard informatie. Ik heb de game al geinstalleerd en speel die al. Bij mij gaat het om de in-game besturing. De standaard besturing ken ik al, maar als je meer wilt doen zijn er meer toetsen die je kunt gebruiken. Ik ben opzoek naar die toetsen... Ik ben dus opzoek naar de handleiding die met de game wordt geleverd. Ken je misschien iemand die dat heeft? Liefst digitaal.... Groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie