xariasta Geplaatst Februari 23, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/13/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 23, 2008 Hey allemaal, 2 vraagjes , Is het mogelijk om de wii aan te sluiten op de pc zodat je iso's bijvoorbeel vanaf je pc door je wii kan laten lezen. Verder had ik laatst een spel gebrand op dvd-rw werkte perfect brand ze daarna altijd op dvd-r maar toen ik hetzelfde spel op een dvd-r had gebrand kon die de disc niet lezen disc verspeelt vind ik beetje zonde misschien enige tips of dingen dat ik kan doen zodat het niet meer gebeurd of zodat die hem wel kan lezen? Soms zegt die kan disc niet lezen, doe ik hem er een paar keer opnieuw in, op een gegeven moment kon die hem wel lezen ( kreeg start scherm ) maar toen wou ik hem starten en toen zij die error couldn't read disc read wii manual for more information. -.-. Dus baal beetje ervan . Hoop dat jullie me kunnen helpen . Met vriendelijke groet en alvast dankjullie wel . van Xariasta. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Dark Legend Geplaatst Mei 13, 2008 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Mei 13, 2008 ik heb hierover iets op youtube gezien.. alleen dan andersom. zo'n gast was met z'n wii remote via z'n pc aan het drummen... kijk maar een rond Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Tom Geplaatst Mei 13, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 13, 2008 Leuk dat je dit zegt, maar heb je ook een video als voorbeeld? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie