Spring naar bijdragen

Branden op een dvd+rw lukt niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wie oh wie kan mij helpen?!

Zodra ik een film wil branden op een DVD+RW schijf dan word er na enkele minuten aangegeven dat het formateren mislukt is en dat ik een ongeldige DVD heb.

De DVD+RW haal ik nieuw uit de verpakking dus zijn ze leeg vind het daarom dus raar dat mijn

computer aangeeft dat het formateren mislukt is.

Heb nu verschillende DVD+RW schijven geprobeerd maar ik ben nu echt ten einde raad.

Ik kan trouwens wel op gewone DVD+R films branden.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes en alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Wie oh wie kan mij helpen?!

Zodra ik een film wil branden op een DVD+RW schijf dan word er na enkele minuten aangegeven dat het formateren mislukt is en dat ik een ongeldige DVD heb.

De DVD+RW haal ik nieuw uit de verpakking dus zijn ze leeg vind het daarom dus raar dat mijn

computer aangeeft dat het formateren mislukt is.

Heb nu verschillende DVD+RW schijven geprobeerd maar ik ben nu echt ten einde raad.

Ik kan trouwens wel op gewone DVD+R films branden.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes en alvast bedankt

Heb je ook verschillende merken RW's geprobeert? Dat namelijk nog weleens van invloed zijn op de prestaties bij het branden van DVD's.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 806

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Ik heb schijven van DVD+RW van sony en DVD+RW van platinum gebruikt.

Wil ook graag kijken/weten welke schijf DVD+RW het wel doet maar ja er zijn zoveel verschillende.

Nu ben ik net achter gekomen dat je met firmware je brander kan updaten, heb ik net gedaan

en als ik nu wederom met Nero 8 ga branden geeft hij nu ook weer formateren mislukt en daarna power calibratie fout aan.

Nadat ik had gegoogeld zag ik dat calibratie fout niet zo best is dat dan eventueel je brander overleden zou zijn.

Gelukkig deze doet het nog, even een film gebrand op DVD+R.

Ik heb trouwens een Sony DVD+RW DW-P50A brander misschien dat iemand ook deze brander heeft en toevallig ook brand op DVD+RW schijfjes dan zou ik graag willen weten welk merk hun gebruiken.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...