petervanessa Geplaatst Februari 23, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 23, 2008 Hé hallo. Ik ben nieuw op dit forum. Mijn naam is Peter. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik kom er niet uit. Voor het downloaden van back-ups voor de Wii, wat moet ik dan hebben? PAL of NTSC ? Misschien staat het ergnes op dit forum, maar helaas kan ik het niet vinden. Misschien dat iemand mij kan antwoorden, ik ben goed met computers maar nieuw en blanco met downloaden en branden van Wii bach-ups. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Robin Geplaatst Februari 23, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 23, 2008 Pal = Europa NTSC = Amerika. Als je wii omgebouwd is maakt het niet uit, dan leest hij zowel PAL als NTSC. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
kaasbroodje Geplaatst Februari 23, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 23, 2008 NTSC is een voornamelijk in Noord-Amerika, een deel van Zuid-Amerika en Japan gebruikte analoge norm voor kleurentelevisie. NTSC werd in 1954 geïntroduceerd. De afkorting NTSC wordt schertsenderwijs ook wel als Never The Same Colour uitgelegd, vanwege de tekortkomingen in de kleurweergave van het systeem. Dit betekent niet dat NTSC een misconceptie is. Gezien de stand van de techniek in die tijd mag NTSC als een zeer geavanceerd systeem worden beschouwd. De Europese kleursystemen PAL en SECAM zijn beter, maar die zijn dan ook veel later ingevoerd. http://nl.wikipedia.org/wiki/NTSC Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie