Spring naar bijdragen

problemen bij ondertiteling plaatsen onder video TS bestand

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

wie kan mij helpen?

Ik heb een videobestand video TS waar ik een externe ondertiteling wil bijplaatsen.

Het lukt niet, want als ik de dvd in de speler doe speelt hij gelijk naar het menu.

Daar staat de ondertiteling die ik erbij heb gebrand niet bij.

Hoe kan ik dit oplossen of is het wel op te lossen?

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 10
  • 1 maand later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey , ik zit een beetje aan te modderen , want hulp is ver zoek ... maar bij mij lukt het zo om EXTERNE ondertiteling bij video_ts te zetten..

Ik gebruik convertxtodvd , daar laad je je video_ts in en dan je externe ondertiteling. Het srt hoeft hier niet eens dezelfde naam te hebben als je map met video_ts bestanden.

converteren en branden maar. Lukt bij mij keer op keer.

en als er mij nu iemand eens kan zeggen hoe ik in godsnaam de interne ondertiteling bij een video_ts kan laten werken , ben ik ook blij !

grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...