klootviool87 Geplaatst Februari 21, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 21, 2008 hoe kan ik nou precies een spel spelen wat ik heb gekopieerd? het spel is wel geinstaleerd ma als ik wil spelen vraagt die om de disk? wat te doen? ik snap het niet helemaal met die cracks en zo en waar haal ik die vandaan ???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
petertje37 Geplaatst Februari 22, 2008 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 22, 2008 je moet een crack opzoeken en deze over je bestaande .exe file plaatsen. dan vraagt hij ,wil je deze overschrijven,en dat moet je dus wel doen,en dan moet het spel speelbaar zijn. cracks kun je bij duken opzoeken. succes,en hoor ik nog of het gelukt is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
Cédric. Geplaatst Februari 22, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 22, 2008 zoek is op www.gamecopyworld.com O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie