Gast Kalisto Geplaatst November 28, 2005 Delen Geplaatst November 28, 2005 Hallo, ik zit dus ook in een klein thuisnetwerkje en ondervindt nog steeds grote problemen met het downloaden door de router! De router is van Zyxel Ik stel dus in: startport 6881 endport 6889 Dan vraagt hij ook nog server IP adres dan vul ik deze ook in met het IP van de server thuis. Vervolgens vraag hij ook nog het ip voor de \"default DMZ server\" daar vul ik dan ook maar het IP in van de server? denk ik? ik snap dus niet wat ik fout doe en de snelheden blijven hetzelfde? nog een paar kleine dingetjes! De man die de router had geinstalleerd had dus een pc aangewezen die voor server zou spelen De PC die als server speelt is een jaar geleden gedefragmenteerd! Moet ik er iets aan instellen om die pc als server openiuw in te stellen? dat het door de server niet herkent is ofzo en dat de ports daarom niet werken?? Ook heb ik nog een deel andere poorten openstaan (voor bepaalde games) en die doen het wel... Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen Alvast bedankt, Kalisto Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gerth Geplaatst November 28, 2005 Delen Geplaatst November 28, 2005 Probeer bij DMZ is het ip-adres van de PC... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kalisto Geplaatst November 28, 2005 Delen Geplaatst November 28, 2005 Neen, geen verandering in the krijgen!! mijn downloadsnelheid blijft onder of net rond de 10kb per seconde zitten... Kan het ook iets met de router zelf te maken hebben? oud model herkent ports niet ofzo?? Het is een ZyXEL prestige 304 en ik vind dit model ook nergens op terug op het internet... vreemd Nog iemand enige tips?? altijd welkom!! toch bedankt, Kalisto Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie