paultje_007 Geplaatst November 27, 2005 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 27, 2005 ik weet dat ik een nrg-bestand moet openen met daemon tools/ alcohol 120, maar als ik dat doe en dat open, krijg ik een foutmelding film bestaat uit in map(video_ts) daarin zitten meerdere bestanden zoals: - 2 bup bestanden - 2 ifo bestanden - 2 vob bestanden ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg het niet afgespeeld ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt voor je aandacht rgds Flexxer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 28, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25056 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 14 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 28, 2005 Dus je hebt een NGR bestand. Deze mount (lees) je in deamon tools. Daarna heb je de mappen die je vermelde in op je virtuele cd-rom drive. Maar er komt een foutmelding op? Welke dan exact? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
paultje_007 Geplaatst November 28, 2005 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 28, 2005 AAAAH damn man, waarom heb ik dat niet zelf kunnen bedenken, slimme was dat vriend dank je hij doet het thnx Flexxer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie