persik Geplaatst November 27, 2005 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 27, 2005 Hoi, Ik heb virtual cd en nu werkt de originele fifa 06 dus niet. Ik heb vanalles geprobeerd, maar hij start even op en is dan weg. Er zijn heel veel tips over cracks en images. Is er iemand die mij stap voor stap kan vertellen wat ik moet doen en waar ik de juiste image/snelkoppeling kan downloaden??? Ik ben een leek, heb al meerdere topics gelezen, maar kwam niet verder dan wat downloaden en verder geen resultaat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En sorry als je het voor de 30e keer gaat uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie