Spring naar bijdragen

kan dat bij msn valt de pc uit en start gelijk weer op

yvon

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi luitje"s

Ik heb een vraagje mijn zoon heeft een pc op zijn kamer.

Hij klaagt er steeds over dat zijn pc steeds uitvalt en weer vanzelf aangaat.

ik heb gekeken maar bij mij blijft hij  gewoon aan niks valt uit of start vanzelf weer op.

Ik vermoed zelf dat het komt door de msn want hij zit daar veel op, en als ik zijn pc nakijk zit ik dus niet op de msn.

Maar elke keer komt hij er weer mee dat hij in ene uitvalt en weer opstart uit zich zelf.

Ik heb 1 keer de virus scan nod 32 er over heen laten gaan en toen die nog bezig was ging hij inderdaad uit en weer aan. vond daar niet veel in qwa virusen

Maar daarna had ik er geen last meer van.

Maar hij komt er nu toch wel veel mee

Dus mijn vraag kan het zo zijn dat er iets mis is met zijn msn en zo ja moet ik het er dan af halen en opnieuw op doen?

En zo nee waar moet ik nu nog in kijken.

Ik weet dat je moet kijken naar tempratuur en dergelijke maar hoe doe je dat ook alweer ben het even kwijt.

Of moet ik soms iets bekijken in de veilige modus en waar moet ik dan zoals naar kijken?

Ik heb veel verstand van films enzo maar hier ben ik toch een beetje een leek in.

Formatern instaleren geen probleem maar om hier achter te kunnen komen heb ik toch  jullie hulp even nodig.

Ik hoop snel wat te horen  yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

Ik kan wel zeggen, heeft NIETS met MSN te maken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Bijdragen:  262
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ik zou de pc even in veilige modus opstarten, en dan even virus scannen.

In veilige modus krijgen virussen etc niet de kans om zichzelf te activeren,

dus als een virus dit zou veroorzaken, zou de computer in veilige modus wel normaal aan moeten blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 262
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat je anders kan proberen om het probleem te achterhalen is spotlight op je PC te installeren. Na de installatie moet je een nieuwe connectie maken met local machine. Deze monitort wat er allemaal gaande is op de PC. Je kan achteraf in de logs kijken waarnaar de PC herstart

download spotlight freeware;

http://usdownloads.quest.com.edgesuite.net/Repository/www.quest.com/latest_versions/SpotlightonWindows_37.zip

Je zou ook nog in de logboeken van windows kunnen kijken of er vreemde meldingen staan op het moment dat de PC herstart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...