Spring naar bijdragen

nfsmw geinstalleerd maar dan zegt ie..

Gast zinzoeker

Aanbevolen reactie

hallo ik heb zonet nfsmw geinstalleerd, met daemon tools maar nu ik druk op de button play en hij zegt \"please insert correct cd-rom, wat ik nogmaals doe maar hij zegt steeds dat et verkeerd is :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

zit er misschien een crack in je download ? bij mij zat er een crack (image) bij en die moest ik mounte en dan \"SD4HIDE\" aanzetten. daar werkt het perfect mee.

ik zou eens kijken of je dat ergens kan downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

bedankt maar twas me intussen al gelukt :P

gwn ja alle files behalve die .sfv file (ofzoiets) unpacke en dan kreegt ge die mdb\'s en ja dan gwn met alcohol 120% cd1 in virtual drive dan 2,3,4 en ......

maar tis nu wel zo dat ik met die game niet online geraak doordat die serial die je moest invoeren al gebruikt is door iemand anders ofoz, mja da\' s logisch e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...