mummy Geplaatst Februari 12, 2008 Bijdragen: 265 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/08 Status: Offline Actief: April 7, 2020 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 12, 2008 Ik zou graag ff wat willen weten over ondertiteling bij de films doen. Op deze site staat dat je de dvd in je dvd rom-speler, maar kan je ook een dvd downloaden, dan de ondertiteling erop en dan branden? Ik heb de programma's power iso en deamon tools en dat werkt bij games wel ook bij films? In de eerste regel staat dat je 3 mappen moet aanmaken met vb. DVD orgineel, DVD demux en DVD klaar en er staat nog voor DVD's groter dan 4 gb heb je NTFS partitie nodig, maar wat word er bedoeld met DVD demux en NTFS partitie? Ik download mijn games met Bitcomet en dat werkt goed, maar werkt dat ook voor films? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie