Spring naar bijdragen

downloadsnelheid haalt de 100KB/sec niet ?

sirah

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey,

Normaal download ik met een snelheid tussen 640 en 660 KB/sec . over een 100mb doe ik ongeveer een drie , viertal minuutjes.

Nu was ik deze nacht aan het downloaden van rapidshare (de snelheid heeft dus niets te maken met seeders) en alles ging ok.

Maar toen ik aan de derde download van die nacht wou beginnen ging het ineens tergend langzaam, m'n snelheid schipperde ergens tussen de 30KB en de 99KB/sec. 100MB kostte me bijna een half uur om binnen te krijgen , om totaal van door het lint te gaan.  En aan het feit dat er teveel mensen gelijktijdig aan het downloaden waren kan het ook niet echt liggen , het was 04u deze morgen :-) :-)

Ik heb het nu net opnieuw geprobeerd en m'n snelheid is terug goed.

Eerst had ik het vermoeden dat er iemand via mijn lijn aan het downen was, maar als ik de gedownloade hoeveelheid controleer klopt het ongeveer, dus dat kan ook niet echt.

Nu vraag ik me toch af hoe het komt dat het zo langzaam ging ,  ik heb het nog nooit voorgehad en ben toch wel benieuwd of iemand hier weet waarom dat gebeurde.

tx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  60

Dit is wss omdat je 3 bestanden tegelijk van rapidshare download... De snelheid wordl verdeelt onder de huidige downloads. Ik heb dit ook al ondervonden het afgelopen jaar. Het beste is om in te stellen, 2taken tegelijk, dat hij de rest in wachtrij zet... Dit doe ik nl ook en de snelheid is aanvaardbaar. 2 file's aan meestal +-190kb/s en als ik er maar 1 doe dan haal ik tot 475kb/s....

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 60

• Bijdragen:  32

Maar de bestanden zijn niet gelijktijdig gedownload , ik doe maar één per keer.

Ben nu aan het downloaden en heb het weer voor, 1 bestand van 100mb tegen 117 kb/sec (iets sneller als toen ) . raar toch ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 32

• Bijdragen:  4307
  • Leeftijd:  32

Ik neem aan dat je dit van een site download? Want het ligt ook aan de site die de download geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  60

dat is idd raar ... pm me anders de link van de file is, zal ook eens proberen hoeveel ik haal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 60

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...