Gast avadavut Geplaatst November 27, 2005 Delen Geplaatst November 27, 2005 ik heb spel the matrix path of neo gedownload en geïnstaleert met alcohol maar ik kan de spel neit starten ik heb ook anti blax gebruikt maar dat help ook niet . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 28, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 08:07 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 28, 2005 En welke melding krijg je bij het opstarten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Hazara Geplaatst November 28, 2005 Delen Geplaatst November 28, 2005 probeer met deomon tools, miss. lukt het daarmee; http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tag=srch&nid=1&qt=daemon&tg=dl-20 download de tweede! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 ik heb daemon tools ook geprobeert maar dat lukt ook niet. ik denk dat ik no cd crack nodig heb maar ik kan die ook ni vinden, kunnen jullie mij link geven dat ik kan downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 A reguired security module can not activited. this program can not be executed. Als probeer met antiblaxx open te kreijgen krijg ik dit melding. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 Als ik gewoon van ikoontje dat op mijn bureaublad staad dan krijg ik dit melding. Emulator detected! Pleas deactivate virtual drive and emulation software. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst November 29, 2005 Delen Geplaatst November 29, 2005 Halloa.. Het probleem dat je beschrijft is op te lossen. Het is een nieuwe beveiliging, download dit; http://download.copybase.ch/mb-lock/SR7.Stop_1.0.exe uitvoeren -> op hide klikken en spel starten Mensen met soort gelijke klachten wisten het hiermee op te lossen. Hopelijk heb je er wat aan. groetjes, itchy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst November 30, 2005 Delen Geplaatst November 30, 2005 Het is gelukt heel hartelijk bendankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast lexy Geplaatst December 21, 2005 Delen Geplaatst December 21, 2005 ik probeer het ook op deze manier met dat programma, maar hij geeft bij mij aan dat er niks is te verbergen(maar dan in engels) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast lexy Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 oke laat maar het is me al gelukt thnxxx voor de info in ieder geval!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Clausje72 Geplaatst December 24, 2005 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 24, 2005 mag ik dan weten hoe ik het moet doen? ik doe: start programma op druk op hide start matrix op melding: emutaor detected.... HELP please, lukt nie :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast kishan4uall Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Download de RELOADED versie, die heeft een crack erbij die werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 En het programma SR7Stop mag ook niet draaien tijdens het starten van het spel, dus Hide klicken en dan het proggie afsluiten, en dan de game starten.. Of wat Kishan zei, ff een no cd/dvd crack halen... Laat me even weten wat je vondt van de game, vondt hem zelf zwaar tegen vallen, blokkerige graphigs en zo, nee voor mij geen Path of Neo, eerder een Path of finding Nemo... :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 BoboRickyNL schreef: En het programma SR7Stop mag ook niet draaien tijdens het starten van het spel, dus Hide klicken en dan het proggie afsluiten, en dan de game starten.. Of wat Kishan zei, ff een no cd/dvd crack halen... Laat me even weten wat je vondt van de game, vondt hem zelf zwaar tegen vallen, blokkerige graphigs en zo, nee voor mij geen Path of Neo, eerder een Path of finding Nemo... :laugh: Het zag er erg mooi uit bij mij, draaide ook soepel. Alleen de camera deed soms vet irritant Maar de moves waren echt té gruwelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 Hmm, ok... Maar weet natuurlijk niet wat jij qua graphics gewent bent, ik vergelijk het met Call of Duty 2, en dan zit er toch echt een wereld van verschil tussen, en terwijl de games niet zo ver uit elkaar liggen met de productie datum.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 Ik vergelijk het met de standaard van nu. Qua graphics is het mooi, een 7.5 ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie