Spring naar bijdragen

Unblockall.net ? werkt dit?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  459
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  57

Hallo Dukeners,

Bij mij op school zouden ze kunnen meekijken op je pc in de mediatheek. Sommige zeggen dat  als je de site unblockall.net gebruikt, dat ze dan niet met je internet kunnen meekijken, klopt dit?  :peace:

Jelmer  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 459
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

zoals ik het lees op die site is unblockall.net alleen voor als sommige sites geblokkeerd worden door die proxy bij jullie op school dat je er via die manier van unblockall.net er wel naartoe kan gaan.

Maar op de vraag of ze je dan niet monitoren, nee. Ze hebben een proxy ingesteld waarmee een computer het internet opkan en via die proxy houden ze gewoon bij wat die persoon die ingelogt is allemaal doet. Dus of je moet via een andere proxy gaan internetten maar ik denk haast dat je dat niet kan wijzigen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  459
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  57

Bedankt voor je reactie  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 459

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...