Spring naar bijdragen

tiscali

Gast famhrekers

Aanbevolen reactie

hoi..ik ben van plan om een tiscali abbo te nemen,nu is mijn vraag hoe goed zijn de newsservers van tiscali?

gaat het snel?

ik heb nu xsdsl (xenosite met een vervelende news cap)..ik donwload rond de 400 kbps

kan iemand mij vertellen voordat ik overstap hoe goed de newservers zijn van tiscali...of zowiezo goed of slecht niews.

bvd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

tiscali sucks plx, mja over de nieuwsservers :

tiscali ondersteund ALLEEN tekstbestanden, dus je kan niets downloaden geen games, muziek of software. oh ja, de service is ook niet sjow best, lange wachttijden bij helpdesk ect.

heb zelf tiscali nu, wel goedkoop maar geen aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

hee ocram bedankt voor je info... er was een aanbieding voor 39,95((nu betaal ik 64,00 euro)) en het gaat mij echt alleen maar om de newsserver.

ik wil net als nu game,s binnen slurpen voor weinig.

jammer jammer jammer

hee thanks ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

geen probleem :),

ik had eerst ook 45,- bij multikabel, nu wouden me ouders naar tiscali omdat die maar 25,- was voor bijna dezelfde snelheid, alleen nu begin ik beetje te downloaden en merk ik dat tiscali niet echt best is, multikabel is stukken beter. ik baalde er ook flink van toen ik las dat ze alleen maar tekstbestanden ondersteunden :S, slechte reclame voor een provider, ze schiete er niets mee op het kost alleen maar klanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...