wietse38 Geplaatst Februari 5, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 5, 2008 hallo ik heb mijn eerste film gedownload met utorent kon hem eerst niet openen maar door ff lezen hier dvd shrink gedownload en jippie kan de film zien maar hoe kan ik hem nu op dvd branden het zijn vts bestanden wie wil me uitlegen hoe ik zo iets doe alvast hartelijk dank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
marcov Geplaatst Februari 5, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Februari 5, 2008 Nero openen > VIDEO DVD branden > al die bestanden selecteren, en klaar is kees Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
kaasbroodje Geplaatst Februari 5, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Februari 5, 2008 en branden met een snelheid van ongeveer 2x of 4x niet sneller anders is de kans heel groot dat je dvd mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Michiel Geplaatst Februari 5, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Februari 5, 2008 het kan makkelijker aangezien je al dvdshrink gebruikt. - start dvdshrink - klik op "open files" - selecteer de map VIDEO_TS waar je film in staat - dvdshrink gaat nu analyseren (duurt een paar seconden) - nu kun je aanvinken hoe en wat je wilt branden (alle talen subs, de hele dvd of alleen de hoofdfilm etc) - klik op "backkup" - selecteer je brandstation - geef aan dat de brandsnelheid op 2 of 4 x staat - bij dvdregion de optie regio vrij aanvinken - klik op " ok" - voer pas een lege dvd in wanneer dvdshrink hierom vraagt (duurt een paar minuten) - daarna wordt er mbv nero automatisch gebrand (duurt 10-15 minuten, afhankelijk van je pc) klaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
wietse38 Geplaatst Februari 6, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 6, 2008 bedankt voor jullie reacties ga het meteen proberen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Februari 6, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst Februari 6, 2008 succes, we horen wel of het wel/ niet gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie