njahaaa Geplaatst Februari 4, 2008 Bijdragen: 173 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 9, 2014 Delen Geplaatst Februari 4, 2008 Ik heb gisteren mijn c partitie geformateerd en windows er opnieuw opgezet ,maar als ik nu een film wil draaien via media player krijg ik aleen geluid! mis ik nog iets ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 173
Michiel Geplaatst Februari 4, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 4, 2008 waarschijnlijk een aantal codecs: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm wel de full version nemen: Download [ K-Lite Codec Pack 3.7.0 FULL ] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
njahaaa Geplaatst Februari 4, 2008 Bijdragen: 173 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 9, 2014 Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2008 Met die link ben ik wel wat verder gekomen ,ik kan de meeste spelen maar ik heb nu b.v ''meet the spartans' gedownload en als ik deze wil spelen komt er een tekst waar staat dat ik naar een site moet geen hdm12.com voor codec ! en moet uiteindelijk betalen. Kan ik deze codecs niet anders krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 173
Michiel Geplaatst Februari 4, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 4, 2008 oef, dit soort downloads moet je vermijden. een andere download proberen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
njahaaa Geplaatst Februari 4, 2008 Bijdragen: 173 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 9, 2014 Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2008 Damn >,heeft iemand een link voor de films alien vs predator2 en meet the spartans? ik kan nergens een goede vinden! :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 173
Michiel Geplaatst Februari 4, 2008 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 4, 2008 kijk eens op www.thepiratebay.org Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast Convertjosh Geplaatst Februari 12, 2008 Delen Geplaatst Februari 12, 2008 Met die link ben ik wel wat verder gekomen ,ik kan de meeste spelen maar ik heb nu b.v ''meet the spartans' gedownload en als ik deze wil spelen komt er een tekst waar staat dat ik naar een site moet geen hdm12.com voor codec ! en moet uiteindelijk betalen. Kan ik deze codecs niet anders krijgen? Dit kan de oplossing zijn ,maar ik denk het niet. Benodigdheden:3wplayer Decoder binary-> http://wildman-productions.org/ Met dit tooltje zet je "domplayer(3w) bestanden" om naar standaard avi's Je kent het wel, je hebt een film gedownload ,en er staat met afspelen van die avi, dat je een Domplayer nodig hebt.Met dit tooltje kan je de avi omzetten naar een normale ,standaard avi.Het slechte nieuws is ,dat het niet de film zal zijn, waar je waarschijnlijk op gehoopt had.(sexfilm of zo) Na downloaden van hitman,kreeg ik dit te zien ,bij het openen van de avi. Na converteren leek het eerder hotman. [img width=576 height=416]http://i56.photobucket.com/albums/g185/joshua1964/snapshot20071227100432bmp.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie