greendaffodil Geplaatst Februari 3, 2008 Bijdragen: 93 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 3, 2008 Hallo, Ik zoek het eerste seisoen van McLeod's Daughters, het liefst met Nederlandse ondertiteling. Ik hoop dat iemand mij kan helpen Groetjes, Daphne Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 93
yvon Geplaatst Februari 3, 2008 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Februari 3, 2008 hoi. greendaffodil Dit is er één en nog wel een dvd rip ik weet niet of daar de onderteling bij is en er zijn genoeg peers en seeders. Kijk er maar even naar wie weet is het wel wat. http://www.mininova.org/tor/1018179 je kunt anders de ondertiteling erbij gaan zoeken en dan samen gaat branden mocht het niet met de ondertiteling zijn? suc6 yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
greendaffodil Geplaatst Februari 3, 2008 Bijdragen: 93 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Februari 3, 2008 Bedankt voor het helpen! Ik had deze alleen zelf wel gevonden. Het is niet het hele seizoen, het gaat van aflevering 13 t/m 22. Nu zie ik pas dat het andere deel eronder staat. Niet zo handig van me, heel erg bedankt voor de moeite Ja, je hebt gelijk. Het maakt ook eigenlijk niet zoveel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 93
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie