Spring naar bijdragen

alle foto's van pc verwijderen

E7691

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  278
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik zou heel graag alle maar dan ook alle foto's van mijn computer verwijderen

ik hoef er niets meer van te hebben maar nu

het zijn er 10496 maar als ik op Ctrl+a duw is alles geselecteert

en dan duw ik op del en dan zegt hij :

kan bronschijf niet lezen

maar ik wil ze allemaal weg en om dat stukje per stukje te doen heb ik geen zin in

help me plz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 278
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

ipv alle afbeeldingen selecteren.. gewoon alleen de map?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Bijdragen:  160
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

hoe dat precies met dat bronbestand zit weet ik niet kdacht zoiets van dat ie al beetje verwijdert was mara niet helemaal ofzo. maar dat weet ik dus niet.

wat je wel kan doen is gewoon eerst de helft selecteren en op DEL drukken en kijken of ie nog zit te zeuren om dat bron bestand, en anders de andere helft selecteren en verwijderen.

Doet ie dat ook niet selecteer je een ander deel en kun je er heel snel achter komen welke afbeeldingen niet goed zijn.

Het kan ook dat je gedownloade afbeeldingen hebt staan die niet kloppen dan moet je in de download programma via je directory of mediatheek de plaatjes verwijderen. 

succes op de vrijdag avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

De foto's staan toch IN een map? delete gewoon hele map, gaat dat lukke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Bijdragen:  278
  • Actief:  

maar je begrijpt het niet

bij mijn afbeeldingen heb ik niets meer

maar bij zoeken - afbeeldingen daar heb ik er 10496 maar bij om de 6 foto's

is er een bron bestand dat niet weg kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 278

• Bijdragen:  160
  • Leeftijd:  34

dan heb ik nog wel een kleine oplossing.

ga gewoon naar zoeken en dan afbeeldingen.

en je zei dat er om de 7 foto's een bronbestand staat.

maak het venster waar dan alle afbeeldingen komen te staan zo groot dat er precies 6 op een rij staan.

dan kun je heel makkelijk alle de rechtse 5 selecteren en verwijderen.

maar ja dat werkt natuurlijk alleen als zoals je zij er om de 6 foto's een bronbestand staat.

moet kunnen toch? tenminste als zoals je zij om de 6 foto's een bronbestand staat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160

• Bijdragen:  1047
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Kan het niet zo wezen dat je ooit eens een aantal foto's in een ander programma hebt verwerkt zeg maar.

En dat je het daarom niet kan verwijderen mischien?

Zijn er foto's bv die je van utorret die je daarvan hebt gedownload en dat het nog in je uttorrent programma staan neem maa even een voorbeeld.

dus een gedownloden foto maar het programma van je download het nog heeft staan.

Want dan kan je die inderdaad niet verwijderen

ik zoek ook naar een oplossing voor je probleem maar is dat niet een optie?

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

even uit nieuwsgierigheid: welke melding krijg je wanneer je de bronbestanden waar je het over hebt wilt verwijderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...